📞 +36 70 418 88 68
Peugeot 308 – diagnosztika / javítás – kép 1 Peugeot 308 – diagnosztika / javítás – kép 2 Peugeot 308 – diagnosztika / javítás – kép 3 Peugeot 308 – diagnosztika / javítás – kép 4 Peugeot 308 – diagnosztika / javítás – kép 5 Peugeot 308 – diagnosztika / javítás – kép 6 Peugeot 308 – diagnosztika / javítás – kép 7 Peugeot 308 – diagnosztika / javítás – kép 8 Peugeot 308 – diagnosztika / javítás – kép 9

Peugeot 308 – diagnosztika / javítás

Tuning és egyéb érdekességek.

Leírás

Peugeot – küszöbcsere és hátsó sárvédőívek szélesítése (nyomtáv-szélesítéshez) Ez a Peugeot küszöbcserére érkezett, illetve kérésre a két hátsó sárvédőívet a meglévő lemezből, nyújtással/görgőzéssel szélesítettem, hogy a tervezett nyomtáv-szélesítés mellett a kerekek ne lógjanak túl a sárvédőíven. Miért fontos? Németországban – és több EU-országban – bevett gyakorlat, hogy nyomtáv-szélesítésnél a kerék futófelületének a sárvédőív takaráson belül kell maradnia. A sárvédőív finom szélesítése erre kulturált, tartós megoldás. Elvégzett munkák: Küszöbcsere: korrodált szakaszok kivágása, pontos illesztés, ponthegesztés, varrattömítés Üreg- és korrózióvédelem: belső üregek viaszolása, peremek kezelése Sárvédőívek szélesítése: kontrollált görgőzés/nyújtás a gyári ív megtartásával, peremek tisztítása és védelem Felületképzés: alapozás, fényezés, lakkozás, polírozás a gyári megjelenéshez igazítva Ellenőrzés: keréktakarás vizsgálata terhelés alatt is (nem lóg ki a kerék) Megjegyzés: Németországban ez a módszer elfogadott, sőt sok esetben elvárt nyomtáv-szélesítésnél. Bízom benne, hogy Magyarországon is egyre egyértelműbb és engedélyezett eljárás lesz a hivatalos irányelvek szerint.