Leírás
Az M32-es kézi váltó 2012 előtti példányainál gyakori hiba a csapágyak idő előtti kifáradása. Ennek fő oka az elégtelen olajellátás és az alulméretezett csapágyak, ami idővel váltókar-lógást, holtjátékot és búgó zajt okozhat. Elvégzett munka: a váltó teljes szétszerelése és állapotfelmérése csapágykészlet cseréje hézagolás, tömítések és szimeringek cseréje összeszerelés, próba, olajfeltöltés gyári specifikáció + ~0,4 liter (a cél, hogy ne hevüljön az olaj igy hosszab ideig stabil marad a szerkezete) Javaslat a tartósságért: váltóolaj csere 50 000 km-enként, rendszeres ellenőrzés szokatlan zaj, fokozatból kiugrás vagy váltókar-holtjáték esetén mielőbbi vizsgálat A felújítás után a váltó ismét csendes, pontos kapcsolású és üzembiztos.